Feedback from Lucia for 04.04.2018

taktiez, kedze som teraz zistila, ze komentare su nie priamo pridane na stranku ale najprv odoslane a spracovane (filtrovane), tak tu pridavate len pozitivne komentare a negativne nie. toto je tiez zaujimava skutocnost, o ktoru sa v pripade odignorovania mojho problemu planujem podelit na dostupnych miestach na internete. ziadam tymto o kontaktovanie na moje email : [email protected] a predostretie navrhu na riesenie a vratenie 570€. dakujem.
Lucia
Bratislava, 04.04.2018 Show answer
Evaluation:
Dobrý deň, Lucia. Ďakujeme Vám za spätnú väzbu i konštruktívny dialóg s našou klinikou. Sme radi, že sme Vás mohli identifikovať ako našu pacientku. Analyzujeme všetky recenzie, avšak len od skutočných pacientov našej kliniky. Je pre nás dôležitý každý názor, každá jednotlivá recenzia od našich pacientov je publikovaná na našej webovej stránke. Vždy upozorňujeme, že v prípade, ak pacient nie je spokojný s kvalitou liečebných postupov, alebo má otázky – je potrebné neváhať a kontaktovať Správu kliniky alebo Službu kontroly kvality a náš tím Vám tak pomôže zodpovedať všetky otázky, týkajúce sa poskytovania služieb na našej klinike. Metódy liečby, ktoré používajú naši odborníci, sú overené praxou na celosvetovej úrovni, vysoká efektivita liečby je potvrdzovaná množstvom pozitívnych recenzií od spokojných pacientov. Liečba predstavuje spoločnú prácu lekára a pacienta, úlohou lekára je pripraviť efektívny plán liečby, a zároveň, úloha pacienta spočíva v dodržaní všetkých pokynov lekára. Sme pripravení dôkladne prešetriť situáciu a preto Vás očakávame na našej klinike v dohodnutý termín na kontrolné vyšetrenie u iného nášho odborníka. Po vyšetrení bude možné pripraviť ďalší postup liečby. Sme pripravení a radi Vám pomôžeme. Tím DoktorPRO. *
Service Quality Control Department