Odpovede a riešenia na prijatie opatrení (súlad poskytovaných služieb s normami kvality) sú riadené centrálnym manažérom siete DoktorPRO.

Podnety, ktoré si vyžadujú ďalšie doplnenia, sú zodpovedané do 5 pracovných dní. Ak je potrebná dlhšia lehota na vypracovanie odpovede, žiadateľ je o tom  e-mailom informovaný.

E-mail služby kontroly kvality medicínskych centier DoktorPRO main@doktorpro.sk pracuje (s výnimkou štátnych sviatkov a víkendov) v nasledujúcich hodinách: Po-Pia od 10:00 h do 17:00 h. Prestávka od 13:00 h do 14:00 h.

Aby sme mohli rýchlo a efektívne váš podnet spracovať, uveďte špecialistovi služby kontroly kvality, tieto údaje:

  • mesto, v ktorom ste sa obrátili na medicínske centrum DoktorPRO,
  • vaše meno a priezvisko (údaj pri registrácii zdravotnej karty),
  • oddelenie (proktológia, diagnostika),
  • číslo zdravotnej karty (na vizitke),
  • váš telefonický kontakt pre spätnú väzbu,
  • komentár.

Môžete taktiež využiť kontaktný formulár na našich webových stránkach. V takom prípade vás bude kontaktovať špecialista služby kontroly kvality, aby zistil podrobnosti podnetu. Kontaktovať vás bude počas pracovného dňa, alebo na nasledujúci pracovný deň, pokiaľ bola žiadosť prijatá po 17:00, alebo cez víkend.

Váš názor je pre nás dôležitý!

Zavolať na jedno kliknutie