Kontrola kvality
Odpovede a riešenia na prijatie opatrení (súlad poskytovaných služieb s normami kvality) sú riadené centrálnym manažérom siete Doktorpro.
Podnety, ktoré si vyžadujú ďalšie doplnenia, sú zodpovedané do 5 pracovných dní. Ak je potrebná dlhšia lehota na vypracovanie odpovede, žiadateľ je o tom e-mailom informovaný.
E-mail služby kontroly kvality medicínskych centier Doktorpro Send Email pracuje (s výnimkou štátnych sviatkov a víkendov) v nasledujúcich hodinách: Po-Pia od 10:00 h do 17:00 h. Prestávka od 13:00 h do 14:00 h.
Aby sme mohli rýchlo a efektívne váš podnet spracovať, uveďte špecialistovi služby kontroly kvality, tieto údaje:
- mesto, v ktorom ste sa obrátili na medicínske centrum Doktorpro,
- vaše meno a priezvisko (údaj pri registrácii zdravotnej karty),
- oddelenie (proktológia, diagnostika),
- číslo zdravotnej karty (na vizitke),
- váš telefonický kontakt pre spätnú väzbu,
- komentár.
Môžete taktiež využiť kontaktný formulár na našich webových stránkach. V takom prípade vás bude kontaktovať špecialista služby kontroly kvality, aby zistil podrobnosti podnetu. Kontaktovať vás bude počas pracovného dňa, alebo na nasledujúci pracovný deň, pokiaľ bola žiadosť prijatá po 17:00, alebo cez víkend.
Váš názor je pre nás dôležitý!
Zanechajte recenziu alebo ponuku práce: